Bedriftsidrettslagets viktigste fem-minutter

Postet av Norges Bedriftsidrettsforbund den 22. Apr 2021

Vi trenger korrekt informasjon om deres lag! En gang i året trenger vi at dere hører fra dere, og tiden er nå.

Vi i Bedriftsidretten er opptatt av å gi gode aktivitetstilbud som serier, løp, kampanjer og kurs.Da er vi avhengige av å ha korrekt informasjon om ditt bedriftsidrettslag. Dette kan du oppdatere jevnlig gjennom hele året på KlubbAdmin Medlemsadministrasjon - Forside (nif.no) Du kan også gjøre dette via samordnet rapportering, som også gjennomføres på Medlemsadministrasjon - Forside (nif.no).

Fristen er 30.april.
Hva gjør du på samordnet rapportering som tar kun fem minutter?

1. Rapporterer antall betalende medlemmer pr. 31.12.2020
  2. Laster opp årsmøteprotkoll og regnskap. Frist for årsmøte er satt 15.juni, så dette kan gjøres senere.
  3. Bekrefter at kontaktinformasjon er riktig.
  4. Oppdaterer informasjon om styret og ledelse i bedriftsidrettslaget.
  5. Momskompensasjon kan søkes. Dette krever at laget er registrert i frivilligregistrert.

Frist er 30.april for rapportering.

Det er viktig å høre fra dere, og dokumentere at dere finnes! Dessverre var det i 2020 så få bedriftsidrettslag som rapporterte at Bedriftsidrettens påvirkning på IdrettsTinget 2021 er blitt redusert med en representant. For å kunne ivareta bedriftsidrettslagenes interessert og ressurser er det derfor viktig at deres lag rapporterer. Takk for at dere styrker Bedriftsidrettens rolle og stemme i Norsk Idrett.

Det er også viktig at vi har oppdatert informasjon så vi kan komme i kontakt med dere, og tilby dere aktivitet der dere er.

Ta gjerne kontakt med Kjetil Olsen Haugelund om dere trenger hjelp!